Owner Post Them Follow Dash



HaziraSyaza
CintaIman;

Bonjour!


 Alien (s)


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Template n Naney Nanot

Salam Readers,

Hari berganti hari n tahun berganti tahun. Tak pernah aku buat tempate belog aku sendiri. Nak jadi ape kan. Hah. It's time to change. Dengan idea yang ada kat dalam kepala hotak aku niyh. Aku nak buat jugak!. Tak kire. Buruk pun buruk lah. Janji aku suka. Belog aku kan?. Suke hati aku lah . Uihh.. Tetibe jer kasar ni Jia . Ape hal?. Eh2. Ilek tenang la ;). Gurau pun tak bole. Haa.. Touching2?. Dah2. Tak payah nak touching sangat la . :P


Okayy.. Pembikinan template tu akan bermula malam esok dimana laptop kesayangan Jia yang diculik oleh kaklong yang kat melaka tu telah dijumpai. Wahh.. Macam kes polis pulak. Ahhaa. It's mean kaklong Jia balik sini besok iaitu jatuh pada hari ahad. Heh.. Okay la, Nak cakap pasal tema pulak. Sejak bila ntah Jia minat warna kelabu niyh. Haihh.. Pelik jer kan. Tapi nak pelik kenapa kan. Lawa ape warna kelabu niyh. Macam template yang Jia tengah guna ni.

So, nak warna kelabu jugak lah. Bole kan?. Ehhee, Dah . Jia nak tuka topic niyh. Tak nak bace bole tekan "x". Heh. Kejam seyh.. Eh jangan laa.. Maap2. Okay la. Tengah2 dok fikir nak tulis ape cek2 la kat effbee tu. Tengok kat adek aie punye profile. Eh2. Ada belog rupenye budak kecik niyh.. Haa.. ape lagi. Bace laa ape isi perut belog dier. Lupe nak bagitahu. Name effbee dier naney nanot. Name nanot tu mana dier dapat pun tak tahu la. Ahhaa.. Takpe. Sila abaikan :P. Kepada naney " Bace niyh, Kak Jia buat satu entry buat naney niyh. Special kes!". Haha..

Rembat Gambar Kejap. Heh.

Jia rase budak ni minta ghotic niyh. Theme belog dier pun hitam merah. Hoho.. Syeramm neyhh.. !. Try baca ape la budak kecik ni tulis. Dier tulis about her life. Dan satu yang Jia suka, dier suka edit mengedit belog ni. Naney!. Otak kita same!. :D. Haha... Dengan cara dier tulis entry dalam belog tu memang dier bnyak cakap. Heh. Depan Jia pun same. Haha.. Ape2 pun akak suke adek!. Kuikui.. Kepada abang nye, Tak yah nak jeles sangat. Ehee.. xD. Ok lah . Sape nak terjah belog budak kecik ni bole terjah. Neney Nanot .

Ok bye.

Labels: , , ,


Nokia N8 is My Dream.. :)

Salam Readers,

Hi .. Today I want to do a review of the Nokia N8. It has been awhile I would like it to have this nokia .. You want to know what is interesting about it?.

The first time I saw it .. It continues to make me fall in love .. Yes. I want to have it! :) It has certain characteristics that made me attracted to it ..

Abah.. I Really Want It Now !

Pink2.. I Loikeee.. :).. Grr..

Whatever I would have to have it one day .. I had to match fund money first .. Ngee ~ Ok Babai

Labels:


Pusheen The Cat.. Ohh Ia Sangat Comell...

Salam Readers..

Woah..dah lame sangat tak update belog niyh..bajet busy giler jea..Haha.. Errmm.. Ye kowt.. Bulan depan dah ujian 2 sebelum trial Spm... Tak sangka lagi 4 bulan jea lagi nak SPM.. Nak tanye niyh, korang dah cek yang korang dapat PLKN atau tak?. Kalau belum cek tuhh..Cepat2 lah pergi cek yup.. Mane tahu korang dapat..huhu.. Congrats lah Jia ucapkan... :). Ohh ya, Hari ni Jia nak cakap pasal satu kucing niyh.. Ia dalam versi animation or komik kowt. Kenapa ia comel sangat? :). Maybe kucing ni pernah famous dulu tapi Jia jea yang lambat detect.. Hihi.. Jom usha gambar.. Kawaii!






Heyy.. Korang drops lah some comments yup.. Jia nak tahu jugak ape pendapat korang pasal Pusheen niyh.. Minat or tak.. Bagi Jia kucing ni memang comel giler.. Kalau dapat jadi pets Jia kan besh.. Tapi dalam mimpi lah.. hehe... Ok lah.. Sampai sini jea entry Jia.. Jia nak tido.. Petang2 tido niyh best jugak..Tengs sebab sudi baca belog Jia niyh.. :). Ok bye..

Labels: